Uncategorized

​Fredag, fridag och kärlekens dag!


Fredag är numera min absoluta favorit dag. Min älskling har ledigt och det är den enda dagen jag kan sova länge utan ha dårlig samvete. Ja det låter kanske konstigt, men att han är hemma gör att jag vilar bättre, känner mig bättre och mår bättre.

Fredagarna vi har tillsammans laddar mig för hela veckan. Jag känner mig fri, glad och hans närvaro gör att jag gör mindre och kan slappna mer av. Min fine mann, bara vid att ha ledigt själv sprider han så mycket god energi att själv Ms ” Måste bara göra” släpper kärleken in och stressen ut.
Vem vi omgås med är så oerhört viktigt för vår hälsa och välbefinnande, vilka männsikor släpper vi in i våra liv egentligen, har du tänkt över det? För mig är det så tydligt hur min ytre värld speglar min syn och kärlek till mig själv.  När jag låter någon trampa över mina gränser gång på gång, vet jag att jag inte är tro mot mig själv… hur lät jag det här skje? Jag är i ständig utväckling och blir ständigt påmint hur jag balanserar mitt yttre utifrån min inre bild och omvänt.
Vad och vem vi drar till oss och hur vi ser på oss själv är 2 sidor av samma mynt. Vi drar inte till oss annat en det vi behöver se och bli påminda om. När du åter igen drar till dig Drama och misär, var tacksam för dina läromästare, men kom ihåg att du växer inte fortare av smärta, vi behöver inte vald eller hot för att ändra kurs. Vi behöver inte söka svar i soul mates och pain mates för att utfylla  varandra för att bli helade, vi är långt förbi det stadiet. Vill du expandera, växa och utvecklas, välj KÄRLEKEN, framför allt kärleken till dig själv. Och låt din yttre värld fyllas till randen av ljuvliga sovmorgnar, varma männsikor och nära möten. Ta en dag ledigt, dyrka dig själv, må bra och älska ♡ 
#fredag #bodymindspirit #lovematters #AuraTransformation

Kommentera

