Uncategorized

Jeg er så stolt!

image

Stolt over at jeg kan se hele min familie i mitt ansikt. Jeg husker tiden da jeg ikke likte min nese, eller at jeg synes jeg burde spare til øyelokk plastikk, det var i den tid jeg ikke hadde takket ja til meg selv.

Nå er jeg så glad for at jeg aldri har ingrepet med naturen. At jeg har latt mine gener forme meg med naturens gang. Og at min familie synes i alle mine trekk, i min mimmikk, språk og bevegelser. Jeg elsker min familie,  jeg kjenner meg så rik selv når kropp og helse sier stopp for viljen. Jeg er så takknemlig for hver eneste skavank, rynke, nykker og feil.

Jeg er fullkommen i alle mine mangler og feiltrinn fordi jeg har en uendelig skatt med meg, min familie, alle mine forfedres visdom, kraft og kjærlighet.  Det har gitt meg alt og jeg kan møte alt med styrke og visshet enten jeg står opp eller snubler.

Takk min elskede familie for allt dere er, dere gjør meg fullkommen og uendelig overbevist at det finnes bare kjærlighet og at kjærligheten overvinner allt, frir deg fra allt og gir allt!

PRO libertate mi Bella familia 💜

Kommentera

