Uncategorized

vågar du manifestera all din kraft med den gyllne tids energi?

Auratransformation

Här kommer en artikel om den fantastiska energin vi lever i här och nu på jorden. Tänk att all fantastiska kraft denna planet kan hjälpa oss att åstadkomma?

Att jag för min egen del är här i Sverige efter mer en 40 år i Norge, att jag skriver svenska fast mitt enda naturliga skriftspråk är norska och att jag känner mig norsk enda in i benet. Men endå blev det så att en kraft drog mig tillbaka hit, även om det betydde att jag fick lämna all trygghet, min familj, vänner, och alla mina yogaklasser och mina underbara elever och klienter. Tänk att kraften är så stark att all tvivel bara var tvunget av vika, även om resultatet var att man en dag satt utan vänner, säkerhet och hopp!
Det är som om det finns en enorm magnet som drar dig den riktning du ska. Det är inte roligt när allt du omger dig med inte tjänar dig längre och det får falla i från och du skalas som en banan. Du sitter där i chock, och man förstår inte vad i helsike man har gjort för fel. Men sanningen är att när alla illusioner, alla vänskap och relationer har gjort sin uppgift, går det upp i limningen och ju mer du fightas mot naturens gång ju mera jobbigt blir det på alla plan, och du slipper inte undan, du hålls kvar tills du inte länge orkar och släpper….
Så var det 9 månader efter jag kom till mitt nya hem, min nya stad och min nya ”Tribe” man fick igen känna dragningen mot det som är min väg. Det gjorde så attans ont att jag trodde jag skulle dö, Jag trodde jag skulle dö av sorg, att hjärtat skulle stanna, jag trodde jag skulle dö av utmattning, men det värsta var att jag ville dö av att jag inte kunde bära skammen av att jag inte lyckades. Och att jag varit så naiv.
Alla mina vänner, familj och kollegor i Norge väntade med öppna armar att ta mig in, ta mig i mot tillbaka i mitt hem, men jag, jag hade inga val och kände i djupet att jag var inte färdig med Eskilstuna.
Hur kan en frisk människa utsätta sig själv, sitt barn och inte minst sina föräldrar for så mycket onödig smärta och oro? Bara den som i djupet vet att nyckeln ligger i det hörn du inte sätt.
Jag är stark, jag är envis, och jag har en energi som brinner och om den inte för utlopp slår den tillbaka. Jag har en intuition som sitter i varje cell och ropar, men jag har också lärt mig att vara snäll, lyssna, och tro på det goda. Så jag ger inte upp med det första, men jag blir desto mer besviken när jag inser jag har gått med ögonbindor i mitt sökande i att passa in.
Min resa hit har lärt mig effekten av att gå på kompromiss med min energi och intuition, och vad som händer när jordens villkorslösa kärlek ger dig precis det du behöver för att växa och att älska dig själv, det finns ingen växt utan friktion, och ingen drivs i rätt riktning utan motstånd. Gud vad tacksam jag är för min magnet som drar mig i rätt riktning. Utan det hade jag aldrig hittat mitt liv, min kärlek och min underbara sensitivitet som gör att jag kan se energi, läsa människorna som kommer till mig och hjälpa dom hitta tillbaka till sin kraft genom AuraTransformation tm.
Jag hade ingen aning för 8 år sen att att jag skulle bli så sjuk att jag inte kunde resa mig ur sängen och att jag skulle överleva en så oerhört smärta det är att inte ha framtidshopp, och att min växt skulle transportera mig in i total tomhet och ut i fullständig kärlek.
Jag vet att i dag ville jag aldrig varit den samma om jag inte vågat ta dom första stegen genom min AuraTransformation tm.
Vågar du?
Jag vet att det är många som gärna vill, men inte vet om dom vågar, och jag säger det som det är, men hur vågar du leva i den smärta du lever i dag, hur vågar du leve i en relation du inte kan vara hel i, och hur vågar du vänta på att någon annan skal ta ledning i ditt liv. Hur vågar du leve utan att leva hela ditt liv nu?
Jag bara känner för att ropa ut i välden att du, det finns ett liv i balans, det finns et liv med integritet och det enda du ska acceptera är en kärlek utan drama, utan bråk, och utan villkor.
Kärlek i sin sanna natur har ingen behov för kompromiss, men är hel i sig själv och helar allt i sin omgivning!
Min största dröm är att alla ska å uppleva sin kraft och att leva i kärlek i varje steg på vägen, jag älskar av att dela av min sanning och min passion är att vägleda människor som vill ta ansvar för sitt liv, och som vill öka sin vitalitet och livskraft.
Om det så bara skulle vara så att jag har sådd et lite korn, låt det spira, för du förtjänar att växa dig in i din kraft, kärlek och lycka… tänk för en värld vi ville få då?
Om du är nyfiken på resan ta en titt på länken under eller hör av dig till mig, så bokar vi din resa hem ❤
ps. så var det artikel jag skulle dela, den är om Anni Sennov kvinnan bak AuraTransfomation tm och kommer här:
 
Nyfiken på mig och vad jag gör, välkommen till,  www.yogamma.se
Kommentera

