Uncategorized

3 dager med smerte, og en trang til å rydde ut siste skit av mitt liv, kan väre det smarteste trekkett…

life_gives_you_lemons

En rygg som slo kröll, eller som rettere sagt sluttet å krölle seg, men stivnet i en merkelig krok av en stilling, har gitt meg 3 dager med smerte, og en trang til å rydde ut siste skit av mitt liv….

Först og fremst må jeg bare innse, at min kropp krever att jeg tar pauser, og med allt som skjer i mitt liv, at det ruller så fort at jeg nesten ikke klarer å holde fölge gjör at nå satte min kropp håndbremsene på, ”vent Monicam vent!”

Ok, så ligger jeg der da, etter en runde med kiropraktor som sier, ”det er jo ikke ryggen som er problemet ditt”, Oh Yeah… du sier ikke det 😉

Jo jeg vet hvor det sitter, det sitter i kroppen, det siste lille rest av gammel energi, gamle minner, frykt og mennesker som jeg har gitt mer makt og innflytelse enn de fortjener. Jeg har latt min kropp bevare alt det som ikke andre kan ta vare på selv, så flink jeg er! Jeg har gladelig latt folk slippe sin söppel på min trapp og det har hendt at jeg har båret det ut i söplekassa ute, men oftest ikke laget noe stor sak ut av det, og latt det ligge og ulme og stinke i en krok, men, NÅ, nå er det over.

Så jeg tillater smerten ta kontroll over kroppen, og overgir meg…

og ber:

”May the storm of my pain blow trough my broken back as the wind that whip the last leaves of the trees outside my window.

May the storm of fear that screams my name blow out in the roar of the wind that pulls the rooftop of my safe shelter.

May the storm of courage that I build enduring endless hours of pain, explode trough my spine and finally, finally set Love free!”

10689420_10152503515261198_1765572858508702495_n

De siste ukene har min kropp healet, jeg har fått vrengt inn og ut på mine gamle mönstre og jeg kan med hånden på hjertet at jeg har valgt å takke ja til kjärligheten, det skremmer skiten ut av mörket, og det skremmer monstrene ut av skapene. Så det er bare å ta i mot, her kommer jeg og jeg slipper deg som en våt klut.

Nå er jeg på vei videre og jeg tar ingen fanger, jeg setter dere fri….

I mellomtiden forsöker jeg å ikke bli fanget av sinnet og finne en lösning på problemet, for det er der problemet ligger, at jeg forsöker å finne en lösning, problem, lösning, problem, like langt.

20130625-215501

Så hva gjör jeg, jeg slipper tak i min verste fiende, min frykt, og alt det representerer, kontakter, brev, klär, og historie.

Först sletter jeg  898 mail, for en opplevelse det er å trykke ”Delete” og vips er 8 år med solid fryktbasert kommunikasjon med ex & co slettet… så godt, så godt! Ryggskott inte så dumt va? Fiffig timing!

10801941_10152501822636198_8605085317503287640_n

Jeg fortsetter, gjennom hele hösten har jeg ryddet, renset og kastet ut gammelt skräp som ligger i skuffer, skap og lommer. Så jeg tömmer mailboksen, huset, kroppen og sinnet for gamle tanker, forhold, ”vennskap” og andre saker som tar energi… Jeg har et MÅL, og en Deadline 21.12.14

Jeg renser ”vennelista” minst en gang per år, og nå er det på tide igjen og slippe det som har värt, eller som kunne ha värt for å rydde plass for mer energi, glede og kjärlighet, Betingelseslös, Fri og Åpen! Så om vi ikke ”SEES” mer på FB, takk for det som var…

Jeg sletter til sammen over 2900 mail . . . og sletter kontakter som aldri gir et signal eller byr på seg selv… Anbefales!!!

10599619_10152501899156198_4469786930785762019_n

Jeg er lei av dödkjött, folk som bare tar, som ikke tör å ta ansvar for sitt liv, som tror at det er andres jobb.. tro meg, du må gjöre jobben sjöl, de eneste som står ut med deg er fordi de styres av frykt, medberoende og har et ”dörmatte-syndrom”, ferdig snakka!

Jeg tar kontroll over det lille jeg kan, å skille mellom det som er kreativt eller ikke, og bli bevisst på hva jeg har i innboksen min, over hvem jeg prioriterer min tid med, fordi jeg har et MÅL. 

Og mitt mål er at jeg skal forstsette å snu i livet mitt, og fokusere på det jeg vil ha. Dette året som vi går ut av 2014 representerer elementet vann, vann er i bevegelse, og når det rörer seg på dypet, slipper fölelsene til. Jeg har latt meg beröre på dypet og latt undertrykt storm få ta store kast i mine seil og drevet skuta mi ut på svart hav i hylende orkan, jeg har latt meg rive i filler av angst og traumer, men midt i det hele, fordi jeg tör har har jeg gjort det jeg frykter mest, valgt å bli holdt av en mann som tör å holde en kvinne som er i hele sin kraft, i uvär og strålende sol.

Jeg har hele tiden sökt dypere og latt naturen i meg ta overhånd, jeg har sökt svar hos mennesker som sier i mot meg, som trigger meg, og som har forsökt å skremme meg inn i min mörke hule, og endelig turt å sparke i fra de og det som holder meg nede.

Jeg har vunnet tilbake en kraft jeg ikke ante jeg hadde, som et resultat av målene jeg har satt meg, av alle mine affirmasjoner, og tydelige bilder og opplevelse av hva som er meningsfullt for meg. Og da har dörene åpnet seg for meg slik at jeg ser hvem som er mine og hvor jeg skal. Så jeg overgir det lille jeg har igjen i meg av frykt til universet og lar det störste av alt ta förersetet…..

8914_536536163073336_1341678723_n

Nå er tiden inne for meg å ta skrittet inn i År 2015, året for Manifestasjon, jeg har jobbet så hardt for dette, og jeg har kjent og opplevd den störste lykke av å väre fri og å elske. Jeg har innsett at det eneste jeg har sökt er kjärlighet, en kjärlighet som rommer hele meg, at jeg ikke gav meg, er et mirakel. At jeg holdt ut betyr vel at et sted i meg er en dyp intelligens som bare vet….

Jordåret 2015 er året vi vil manifestere alt det vi sender ut, så alt jeg får nå, er et bilde av hva jeg sender ut, Takk Gode Gud, for at jeg har klart å manifistere livet mitt slik det ser ut nå, og tak for at jeg har latt fölelsene, frykt og gamle overbevisninger skylle ut av meg, jeg takker meg selv og alle mine lärere som har holdt meg tilbake for at jeg skullle bli så sint at jeg endelig fikk snudd det som jobbet mot meg, mine traumer, sinne destruktivitet til å drive meg frem, fantastisk!

Jeg vet at etter denne ryggkollapsen, åpner hele universet seg og da, er det ingen ting som holder meg tilbake, så stort, og så enkelt, Tillit…

486177_172867066200535_2066610905_n

For så langt er jeg overbevist om at så lenge jeg har meg selv på laget, klarer jeg alt!

Det handler bare om å holde fokus på hva du vil ha Monica, så enkelt, og så vanskelig som du gjör  det til selv, og tror du meg ikke, pröv selv.

Om du vil eller er nysgjerrig på hvordan du gjör det, lag deg en liste, eller et Wishboard over hva du vil ha, og kvitt deg med alt som ikke gir deg den fölelsen du önsker i ditt liv… Det er mer enkelt enn det höres ut! Jeg vet hva jeg skal föle rundt mine kolleger, venner, barn, familie, og ikke minst min MANN.. så det er bare å kaste loss, ha en fin dag og gode uker inn i det nye…

a25ff1_0c35f167026fd44ca2b4584702e771f4.jpg_srz_940_400_85_22_0.50_1.20_0.00_jpg_srz

Lets manifest Greatness, Namaste!

Kommentera

