Uncategorized

Höst Mys och lite info från en återinvandrad Norrbagge!

Foto Kajsa ZetterbergEfter en häftig, lång och öppnande sommar, med livet, kärleken och universum som Guide, slår jag rot och låter hösten visa vägen. Jag sänker axlarna, vänder inåt och upplever värmen i att bli tagit emot med öppna armar av mina vackra kollegor, som landar mig mjukt och tryggt i min nya bas.

Det er så mysigt, ( jag älskar ordet mysigt, mys och mysa) och det beskriver lite hur jag arbetar, MindfullYoga & Sacred balance…. MYS! I skrivande stund er jag full gång med att annonsera och beretta att ”här är jag”, lite på tvär av vad man kunde föreställa sig att vad hösten står för. Men med allt som är lagt bakom mig, är det tydligt att den motorn som går nu, driver mig fram tills jag är klar, vad det nu en betyder vet jag inte. Men att det er en osynlig ”Deadline” har jag förstått, så jag gör som jag är van vid, kastar loss, men nu har jag en hamn, som lyser varmt ute i dimman . . .

Om du vill veta lite mer om mig, önskar du mer livsglädje stärkt kropp och intuition, eller om du behöver en Uppgradering eller en Balansering, tag kontakt, jag håller till på Hälsostudion i Eskilstuna, ha en riktig strålande höst <3
http://www.auratransformation.se/MonicaCharlottRundqvist.htm

Kommentera

