Uncategorized

Yogamma – Entreprenör i liv, hälsa & Yoga!

10695179_10152332956146198_1257821149_n

”Det handlar om att hitta balansen i det som är”

Hej mitt namn är Monica Charlott Rundqvist och jag är Auraförmedlare™Healer och Yogalärare.

Hade någon berättat för mig 2008 att jag en dag skulle mitt liv vara fyllt med glädje, kärlek och passion, och att jag skulle hitta hem genom att bli Auraförmedlare™  , hade någon sagt det här till mig i 08 – den gången jag var fängslad till min säng, förlamad av smärta, utmatning och ME/CFS, då hade jag trodd det var en hallucination.

Hade någon berättat för mig då, att jag en dag skulle utveckla mitt eget koncept baserat på min egen process och resa ut ur mitt negativa beteende och begränsningar hade jag borstat det av mig som en clishè.

Hade någon berättat för mig, att vägen hit, blev till vid att jag var tvungen att släppa alla begrepp om vem jag är och vad jag kan erbjuda, då hade jag nekat lyssna, jag hade ju redan förlorat alt, vad mer var det att förlora?

Om någon hade berättat för mig, att du kommer att underkasta dig Hinduistiska ritualer, bön, meditation och veckor i tystnad för att bryta igenom all smärta och sjukdom, och ta med dig Ashram livet och översätta det till dagens och västens livstil genom AT och Yoga, då hade jag väl aldrig haft mot att åka till Indien.

Om någon hade berättat för mig då, att ”en dag du kommer du att flyttar tillbaka till dina rötter och delar allt du har lärt dig och sprider din passion för Yoga, AT och självutveckling” hade jag nog bara dragit ner gardinen.

Men här är jag 40 år efter min föräldrar utvandrade från Sverige, en Norrbagge som vandrar tillbaka för att skapa balans. Jag är här för att dela av min resa, min kunskap, liv och energi till dom runt mig och skapa en framtid byggd på glädje och livskraft!

Jag är åter igen tillbaka där det hela startade, och upplever att alt jag erfarit i mitt liv ger äntligen mening.

Jag har kommit hit för att jag vågade ta ansvar för mitt liv, och jag är tacksam för att jag valde Yoga och AuraTransformation™ som min väg, jag vågade att ta steget ut i det okända, jag kom hit jag är i dag för att jag har tillit, och för att jag har en vana att hoppa utan fallskärm 😉

Jag hade aldrig i min vildaste fantasi trodd att jag som i 2008 låg i min säng och kände hur livet rann ut av min kropp, att jag en dag skulle hjälpa andra människor att frigöra sig. Själv om jag var tvungen att gå den hårda vägen, vet jag nu att självutveckling inte måste göra ont, även om min väg var hård är en sak säkert, alla ska och måste inte gå samma väg, vi är olika, och växer olikt i olikt tempo, och sist men inte minst, nu är tiden inne för att njuta frukterna av alt arbete, det är dags för att fira och på hög tid att utvecklas genom glädje, för nu är smärtans och karmans tid er över.

Så om du som jag, är nyfiken på vad livet egentligen har att bjuda på och skulle vilja veta mer om min resa, och hur du kan utveckla dig genom AuraTransformation™ , Yoga och min personliga vägledning kontakta mig, jag håller till i Eskilstuna och Mälarbaden.

Återigen, jag heter Monica Charlott Rundqvist och jag är entreprenör, i liv, hälsa och yoga, och precis som du har jag har gjort en lång resa hit, hela vår resa, och alla pusselbitarna som gör mig till mig och du till du, ligger som en gömd skatt och väntar på att bli upptäckt, så varför inte lägga alla bitarna på plats och se den stora bilden?

Kom i håg, det är nu det gäller, den bästa tiden nu, ha en underbar resa, och njut skatterna i varje steg ❤

Mina specialiteter:

  • Sacred Balance Yoga och Mindfulness
  • Personlig och Intuitiv Vägledning
  • AuraTransformation™
  • Energibalansering
  • Kurser, Workshops och Föredrag

Som ett resultat av min egen process och frigöring från långvarig sjukdom utvecklade jag en balanserande yoga och vägledning”Sacred Balance”som handlar om att hitta balans i det som är! Detta är något som vi alla kan göra. Vi använder andetag och rörelse för att skapa flyt, flexibilitet, lugn och styrka, för ett liv i balans och harmoni.

Bokning och information kontakta

Monica Charlott Rundqvist

– 072 904 6971

Hälsostudion, Ruddammsgatan 7A, 633 40 Eskilstuna

Följ Yogamma på Facebook:

www.facebook.com/YogalaererYogabloggerYogamamma

http://www.halso-studion.se/

Laleh

Kommentera

