Uncategorized

Ville du inte häller välja droppa vitaminerna om du visste att det håller med vatten?

10635819_10203509522311829_7013651562987273530_n

Och göra som stjärnorna. . .

Men, det är inte bara något för amerikanska idrottshjälter, men lika tilgjengelig för dig och mig, är du nyfiken har jag min maskin på köket, och du kan få smaka själv!

Här er nått som jag skrev efter ett par månader efter jag började dricka Kangen Vatten.

”Jag skulle vilja dela en liten hemlighet med dig!”
Efter 3 veckor på Kangenvann jag var helt detoxat, min energi gick i taket. Nu, två månader efter jag kan inte känna några symtom på min gamla trötthet/ME/CFS. Kroppen blir starkare, även om jag jobbar dygnet runt som en yogalärare och socialarbetare.

Dessutom kan jag äntligen äta som en normal person och har kastat mina mediciner mot pollenallergi.
Jag var så trött innan, och nu är jag för de människor som har känt mig ett tag, nästan lite för glad utan anledning, även när livet ger mig en stryk. Det är så underbart att veta att min kropp äntligen börjar bli stark igen efter så många år där jag kände mig som jag var i min sista fasen, med en rörlighet och trötthet som en livs trött och överarbetad 99 åring. Så jag kan inte hålla den tillbaka och säger det högt till dig nu, det är dags att dricka dig lycklig, frisk och stark utan alkohol och bakfylla, men ren, stark och tydlig utan självpåtagna terrorregim? Jag frågar bara …..

Tänker att jag vet så mycket, och vägleder så många människor har för mycket lidande på grund av syra / bas-förhållande i sitt system. Forskare i Sverige och USA har tagit ett steg framåt, i Norge löser läkarna med diagnoser och dieter, glöm dieter och mediciner, det bara skapar mer stress och syra i en kropp som redan har höga för höga nivåer av stress.
Det som har ändrat min situation är att få kontroll på syra/bas, är antingen genom kost, meditation, yoga och energibalansering, hade jag visste nu att jag kunde bli så bra, bara på grund av vattnet, hade jag gjort det för många år sedan.

Hade jag vetat vad jag vet nu, hade jag sparat mig en massa krångel och bortkastade pengar, WOW, jag har aldrig upplevt att få så mycket energi på så kort tid.

Är du nyfiken eller känner någon som skulle må bra av at testa Kangen Vatten, sprid budskapet eller ta kontakt med mig på: +4672-904 69 71/ +47 930 93 587

kangen water facebook cover

Ville du inte håller välja droppa vitaminerna om du visste att det håller med vatten?

Nu är vel kanskje jag inte helt i världstoppen, men det er ju lite kul och se vilket sällskap man är i, just for the fun, (En) Joy!

kangen-water-article kangen-water-athletes steven-tyler-jpg_full water bl

 

jillian_michaels

SKÅL!

Kommentera

