Uncategorized

Attraherar du det du vill ha, jag vill tydligen ha lek, liv och godhet

tumblr_m8nphlEhLw1ra9nivo1_500

Attraktionslagen är helt fantastisk, idag har jag behov att jobba, fokusera, så jag har tagit med mig alla mina anteckningar, planer och drömmar in i ”min lilla stuga” Jag sätter mig ned, skriver, och medan tankarna får ta form och min väg vidare blir klarare, blir det mer och mer aktivitet runt väggarna.

Det er som om jag har satt upp en stor magnet, barn känner så fantastiskt av. Så även när jag känner mig lite irriterad av att min stund inte blev så stilla som jag hade planerat, och att dom tydligen skall samlas på ett ställe som inte har varit i bruk på så länge som jag kan komma i håg, går jag ut visar mitt ansiktet och säger att jag jobbar och presenterar mig för kompisen, och mötes med leende från två gulliga tjejer.

Jag kan inte bli arg eller fortsätta vara irriterad när jag drar till mig så fantastiska varelser.

Helt enkelt, och helt självklart, och helt enkelt just vad jag och mitt hjärta behövde just nu 🙂
Jag drar till mig alt jag behöver att se, jag drar till mig allt jag behöver att förstå. Alt detta för att jag skal hitta min väg, belysa mina hinder så att jag inte ramlar omedveten omkull, men blir klar och tydlig helt ned i detalj vart jag vill åstadkomma.

Så då är det tillbaka till mina skriverier, har jag varit tydlig nog på vad jag vill, och nu är ljuden i bakgrunden sänkt sig ned till ett nivå så det känns underbart att vara så lycklig lottat att jag attraherar det goda, levande och lekande . . .

Just som jag vill att mitt liv ska se ut ❤

Kommentera

