Uncategorized

Yogini på flyttfot, Nytt Yogaliv i Eskilstuna!

Upward Facing Dog
Upward Facing Dog

Hej, jag har nyligen flyttat till Mälarbaden utanför Eskilstuna. Om du behöver Balansering kan du kontakta mig på yogamailen@gmail.com

Mina specialiteter är, Ny Tids- Yoga, pärsonling vägledning och AuraTransformasjon™

Jag har utbildning i Hatha Yoga i Norge och Indien, utvecklat ett eget koncept efter en lång tids sjukdom och ME/CFS och är nu i gång med att utbilda mig till Doula vid Doulaskolen i Oslo.

Jag har lång erfarenhet med yoga och energibalanserande livsstil, och håller på att starta upp min egen verksamhet i Eskilstuna/ Mälarbaden, och vill invitera är alla till att ta kontakt om det känns rett 🙂

Photo, Tine Dyrkorn: http://cargocollective.com/TineDyrkorn

Jag kommer att starta yogagrupper som är speciellt utvecklat med hänsyn till den nya tidens energi, och kristalliserings processen, allt detta och min egen process ger en djup och intuitiva övningar som ger jordning, lugn, balans och ökad energi. Om du är nyfiken kan du nå mig på: 0729046971

Om du håller till i Sverige eller har vänner som kan dra nytta av detta, sprid gärna, ha en härlig dag 🙂

Photo, Tine Dyrkorn: http://cargocollective.com/TineDyrkorn

Kommentera

