Uncategorized

På tide å forsyne deg av alle livets goder?

 

Bilde

Om det er et par ting du skal gjøre i sommer, drikk Kangenvann og vurdèr AT!

Er du nysgjerrig og har lyst til å forsøke Kangen vannet selv, kontakt Roger Guldahl hos Kangen Norge he`s the man 😉

Lykke til og nyt virkningene, og del gjerne med oss hvordan det går. Jeg for min del er helt forelsket i vannet, som støtter min AT (AuraTransformasjon) og yogapraksis, kroppen er så mye sterkere, jeg kan kjenne det helt inn på cellenivå.

Det er nå det er på tide å leve, fri og lykkelig, leve ut den du er ment til å være i glede og takknemlighet for at du er her akkurat nå.

Og om det finnes en snarvei dit som omfavner hele mennesket så hopp i det, jeg gjorde det, og jeg unner deg det også, kontakt meg gjerne om du vil ha hjelp til å få all energien din på plass, og ta fatt på livet slik det er når du slipper alt det som holder deg tilbake…

 

yogamailen@gmail.com/ 93093587

Kommentera

