Uncategorized

Det er et hav mellom det å sloss mot og for noe!

Jeg takker damen med skjegget for at hun minnet meg om dette!

Og i inspirajsonens hete må jeg bare si at, jeg har alltid tenkt at det er så lite kreativt med all skremsel når det finnes så mange gode og enkle løsninger, jeg har min og du har din… Derfor er jeg så glad for at jeg har funnet noen enkle og positive verktøy,  takk for en herlig kveld og takk alle dere fine og herlige som kom, gleder meg til mange kvelder som dette. Jeg er så overasket over at livet kan bli så mye enklere bare ved å drikke godt vann. At jeg blir yngre, sprekere og sterkere, WOW, er den beste bi- effekten noen sinne, litt forfengelig er man vel  at alle ikke gjør dette skjønner ikke jeg altså!

 

BildeBilde

Disse 2 bildene er tatt med ett års mellomrom, det første i mai 2013 det siste for 2 dager siden….

Nå fikk jeg riktignok samlet min energi med AT i august 2013, men vannet har virkelig flyttet alt til ett nytt nivå, at jeg kan balansere energien og i tillegg styrkes med potent, rent vann, er ikke for godt til å være sant, det skjer! Og det er det jeg kommer til å fokusere på fremover, bruke alt jeg har lært og hjelpe de som tør, til å finne balansen, gjenvinne styrken og sist men ikke minst, fokusere på det som virker og droppe alt annet!

Om du også er nysgjerrig, har lyst og virkelig tør å bli sterkere og yngre, si fra, du vet hvor du finner meg 🙂

Kommentera

