Uncategorized

Skutt av Tine!

Bilde

Bilde

 

 

I dag dro jeg ut matta ved havet sammen med super spennende fotograf Tine Dyrkorn.

Jeg har beundret Tine lenge både privat og proffesjonelt for hennes fantastisk ærlige dokumentasjon av sin kropp, og hennes helt utenom normens måte å fremstille seg på i et helt rått kunstprosjekt basert på sin egen vektnedgang.  Hele den fysiske og mentale prosessen har vært en uvurdelig inpirasjon som vekket spørsmål i meg, og har satt spor og vært en stor inspirasjon for meg, som kvinne, mor og yogalærer.

Hva er egentglig vakkert, hva er kropp og hva er greit å vise? Tine bryter med tabuer og gjorde kunst av sin reise, noe som har vakt oppsikt og resultert i annerkjente priser…..

Jeg er derfor veldig stolt av at hun vil samarbeide med meg, det er en sann ære å bli ”plåtat” av en fotograf og kvinne, som jeg nærer stor beundring, og  tar det som et stort kompliment!

Takk for en herlig ettermiddag, du er ei rå og herlig dame, så gøy å være sammen med deg! Gleder meg til mer tid med deg du skjønne kvinnemenneske, og ikke minst se resten av dagens Shoot, og gleder å dele resultatet med verden 🙂

Se mer om Tine Dyrkkorn her:

http://cargocollective.com/TineDyrkorn/About-Tine

http://www.fotografi.no/arkiv/tine-dyrkorn-og-tine-poppe-far-honor

 

 

Kommentera

