Uncategorized

Positivt avler positivt….. hva vil du har mer av?

Bilde

En meget klok og generøs kvinne fortalte meg nå i kveld at, hvis du vil ha mer positivitet i livet ditt, si til deg selv før du legger deg – fra og med nå vil jeg se verden fra en positiv vinkel, og – alt det som skjer meg, er det beste som kan skje akkurat nå!

Så hvorfor ikke sette et plusstegn på agendaen og tenke over:

  1.  Om jeg  skal fortsette å la deg trekke deg ned av andres negative holdninger eller la de seile sin egen sjø?
  2. Hvordan kan jeg gi mer kjærlighet til meg selv?

Nå er tiden inne for å velge om du vil ha mer positivitet inn i livet ditt eller bli dratt med i dragsuget av dine negative holdninger?

Så uansett hvilken urett du har blitt utsatt for, hvor vondt du har det fysisk, mentalt og spirituelt, vit at du kan velge, ta det fra en som valgte å karre seg opp av sykesengen og ut av kronisk sykdom, du kan også om du bestemmer deg for det, tør du å bli med på det toget med meg?

Det er nå det nå det skjer!

Kommentera

