Sacred Balance · Uncategorized · Yoga & helse

Balanse på alle nivåer med den nye energien?

Bilde
Ps. Har noe jeg har lyst til å dele med deg…
Jeg så heldig å bli plukket ut til å være en av fire studenter til å bli initert til å bli Auraformidler
En AuraTransformasjon ™ er en permanent og radikal utvidelse av bevisstheten din, som styrker din Charisma, Drive, og intuisjon.
For meg er det en enorm forandring å leve hver dag med overskudd. Jeg lever i takknemlighet og i en total flyt av kjærlighet, i denne kroppen, samtidig som jeg opplever begge føttene godt plantet på bakken.
Transformasjonen har styrket meg, og jeg lever hvert øyeblikk i min egen indre sannhet og integritet, uansett hva det måtte innebære.

Denne kraftfulle energien er tilgjengelig for oss alle, vi trenger ikke en Guru, eller gjemme oss i en hule et avsidesliggende sted for å oppnå å bli fulltendig og hel, allt er her allerede nå, i deg, og jeg ønsker å hjelpe deg helt frem!

Jeg ønsker å hjelpe deg å vekke din indre kraft, så bestiller og betaler du nå får du det til en veldig god pris.

For ytterligere informasjon, send meg en pm eller sjekk ut linken nedenfor:

http://www.auratransformation.no/auratrans.htm

Ps.

Normal pris forAuraTransformasjon ™ er kr 3600 . –
Hvis du bestiller og betaler nå før 01.11.13 blir det kun 2500

Kommentera

