Uncategorized

ME/ CFS helbredes ikke av leger og medisin, nøkkelen kan finnes i deg…

ME/ CFS helbredes ikke av leger og medisin, nøkkelen kan finnes i deg…

YOGAMMA - livet & bloggen

Jeg får ofte spørsmål om råd fra mennesker som sliter med ME/CFS og  jeg har en ting å si……

Jeg forstår desperasjonen etter å finne et menneske som har svarene, en lege som tror deg og spesialister som kan gi deg den rette behandlingen.

Jeg vet hvordan det er å leve med en uvisshet og et ønske om å finne behandling og jeg har erfart at det er ingen løsninger hos legene, medisinen eller andre mennesker. Nøkkelen fant jeg i meg selv.

Selv reiste jeg til slutt til India, det var en milepel, fysisk, mentalt og åndelig og har snudd alt på hodet mht helse….

Du kan ikke forvente at legene kan gi deg behandling mot ME, det finnes ingen kur NÅ, bortsett fra det du kan gjøre selv, enkelt og greit!

Så innen det kommer en løsning er kuren: Søk innover, og bruk meditasjonsaktiviteter, det er det faktisk forsket…

View original post 398 fler ord

Kommentera

