Uncategorized

Om du er litt nysgjerrig på hva som foregår for tiden…..

Her er

Tom Lescher

 Bilde

…..En mann som snakker om det, på en underholdene og ikke minst engasjert måte.

Jeg har ikke vært spesielt opptatt av astrologi før, men med den måten han forklarer det på, begynner jeg nå og se at selvfølgelig påvirker universet og dets aktiviteter hvordan vi føler…

Puh, litt rart og høre meg selv si dette inne i mitt hode, og enda litt rarere å se det på trykk, men, som lærer møter jeg så mange forskjellige mennesker hver dag, og jeg ser og opplever hvordan folk har det, at vi alle har hatt noen tunge uker er sikkert og visst, så da jeg fikk se dette klippet, gav det mening.

Så se selv 🙂

Du kan finne mer her:

http://www.youtube.com/channel/UCEsXTOCDLXUEZ83wxu9OfpQ

Namaste!

Kommentera

