Uncategorized · Yoga

Hodestående, livet ser litt annerledes ut herfra, ikke sant?

Bilde

Kom over dette bildet på: http://www.mindbodygreen.com

og måtte bare spre det videre.

Synes dette bildet er så vakkert, har opplevd å få hele livet snudd på hodet, og det var ikke i det hele tatt vakkert, eller godt, men samtidig mens det så som værst ut fant jeg en kraft, en styrke i nettopp det.

Det var en lang og kronglete vei dit, men da jeg kom dit var all smerten verdt det.

Da jeg så dette bildet, var det akkurat det som slo meg, at ved at alt ble snudd på hodet, kunne jeg for første gang på mange år og kanskje for første gang som voksen ”Se lyset” og oppleve hvor fantastisk det hele er skrudd sammen.

Og i dag er jeg takknemlig, fordi om ikke jeg hadde mistet allt hadde jeg ikke fått allt!

Eller for å si det på en annen måte hadde jeg ikke fått snudd alt på hodet, hadde jeg ikke kunne se livet gjennom disse ”brillene”.

Perspektiv avgjør helt klart hvor rikt livet oppleves, det hjelper å få en liten påminnelse på det!

Derfor dedikerer jeg denne ukas yogapraksis til hodestående, kanskje det kan gi noen nye perspektiver.

Blir du med på utfordringen?

Kommentera

