Uncategorized

Jeg vet ikke vet ikke hvordan man tar ferie!

Bilde

Sånn da var det sagt……

Jeg blir skikkelig stressa av å ikke skulle være stressa og å ikke skulle gjøre noe hele tiden.

Når jeg har fri tenker jeg at nå ” burde” jeg eller ”må” jeg ta igjen tapt tid med venner og familie, rydde, sortere, gå på tur, slappe av, lese bøker, være ute i sola, stå på ski etc bare tanken på å ”skulle” presse inn alt dette på disse dagene blir jeg bare trøtt av. 

Så det er det jeg gjør denne ferien, kryper til korset og innrømmer at jeg friker ut av å ikke skulle frike ut, blir stresa av og  ikke skulle stresse, får hjerteklapp, blir uvel og irritert, svett, you name it….

Vel, slik står det til, så nå skal jeg bruke denne ferien til å ”Logge av”, og ”lade opp” hvordan det ser ut for meg, vet jeg ikke, kanskje jeg vet mer om dette når denne påska er over, hvem vet. I mellomtiden skal jeg kopiere denne flotte mannen jeg lever med og se om ikke hans fantastiske evne til å slappe av smitter litt 😉

Så god påske folkens, enjoy!

One thought on “Jeg vet ikke vet ikke hvordan man tar ferie!

  1. Vi er helt i sync Mon. Det er så deilig å slippe alt man skulle fått til når man ENDELIG har fri. Nyter lange morgenpraksis og tid til å kjenne ordentlig etter inni meg selv. God klem Anja

Kommentera

