Musik · Uncategorized

Søstre….

Bilde

Hva vekker vel større følelser enn søstre?

Enten de er biologiske, eller ikke, enten du innser det eller ikke, dine søstres røtter finner du langt inne filtrert i dine.

Vi deler noe dypere enn ord kan forklare, det sitter i hjertet og langt innenfor, og er større enn livet selv.

Enten du ser henne foran deg, eller bare fornemmer henne i rommet, hennes nærvær er ikke til å ta feil av.

Takk kjære fine deg Weronica som er 35 år i dag min søte, store lillesøster, livet mitt starter litt på nytt hver 2 februar, akkurat som den dagen du kom i 1978. Du er en av mine store kjærligheter her i livet, som fyller meg til randen av gode føleser og kjærlighet for allt!

Jeg har en søster som ingen ord kan beskrive, røttene vi deler stikker langt inn i evigheten…

Og selv om du er langt borte nå, og jeg kan kjenne tomrommet av at du ikke er her, og er på vei i min bil, stikker jeg denne cd´n i spillern og synger for full hals…….

Så gratulerer med dagen, og nyt palmene over dammen, vi sees når det våres, og mens vi venter, her er spillelista di, dans!

Sisters 

Kommentera

