Uncategorized

Akkurat nå, er jeg så takknemlig….

Bilde

Akkurat nå, er det som om alt bare flyter av seg selv, jeg takker ja, slipper taket og stuper ut i det……

Akkurat denne uka har jeg vært yogavikar for gravide, manneyoga og alt – mellom himmel – og jord – yoga på Helhetsgården på Elvestad, WOW

se link:

http://www.helhetsgarden.no/Helhetssite/Forside.html

Og med 6 klasser i tilleg til mine faste, er det bare å gi seg over av begeistring for alt jeg får oppleve, alle herlige mennesker jeg møter og ikke minst all tillit jeg blir gitt…

Akkurat nå, er jeg så takknemlig, for at tilbudene bare dumper ned i fanget mitt,  og at jeg tør å bare ta i mot!

Du skal ikke kimse av kraften av å være i flyt……

Bilde

Kommentera

