Uncategorized · Yoga · Yogarom

Yoga- fantastisk hele helgen!

Bilde

Takk for en ubeskrivelig helg, kroppen og hjertet er strukket, styrket og tøyd enda litt lenger og litt videre, føler meg så sterk og så modig, enda jeg bare gjorde ”koseyoga” og meditasjon, men det er det lille som buldrer mest i meg.

Takk alle lærere for inspirerende klasser, dere har gitt meg noen ordløse forsetter til min daglige praskis, både på og utenfor matta!

Takk for at jeg fikk fly Nina og Boris, og takk for at sjelen fikk danse i time etter time…ekstatisk og fyllt med takknemlighet, jeg vil danse hver dag i alt jeg gjør…

Takk alle flotte kvinner og menn for alle møtene, gode samtaler og nydelig mat, gleden sprer seg til hver fiber.

Takk http://www.osloyoga.no/ for arrangementet, dere har min fulle respekt og en stor plass midt i mitt hjerte…..

….. som åpner seg og sier

NAMASTE!

igjen og igjen

Bilde

Se her hvem som rørte mitt hjerte:

www.acrobhakti.com

www.littlewing.se

www.tantsutraining.com

www.jonathanweber.com

http://www.vibekeklemetsen.no/

www.gregorycoyle.com

www.ateeka-yoga.com

www.shantiyoga.no

www.kundalinimedicine.com

Kommentera

