Uncategorized · Yoga · Yogarom

Hurra for Oslo Yogafesitval…

Bilde

Siste dag og siste sjanse til å være med på Yogafesitval i Oslo, rist av deg søvnen og kom!

Selv lærer jeg å fly av av AcroBhakti:

Jeg iler nå til min 3 dag på festival, jeg bare elsker det.

Tusen takk for at dere setter opp en festival midt i Oslo, jeg bøyer med ydmykt for deres innsats og for en deilig, variert og inspirerende helg, for kropp og sjel.

Dere har min fulle respekt og en stor plass midt i mitt hjerte…..

….. som åpner seg og sier

NAMASTE!

http://www.osloyoga.no/oslo-yogafestival/

Kommentera

