Uncategorized · Yoga

Namaste Kjære Yogaelever- Godt Nytt Yoga- År 2013

_MG_5348

Wow, det er lenge siden sist. Det har vært en lang juleferie, som dere vet satte jeg kursen mot India, og alle som en av dere fikk en liten plass i kofferten…..

India, er et sted for rekresjon og for selvanalyse, og om du tror at du bare kan legge deg flat og lade opp tar du feil, det har vært en fest for systemet fra soloppgang til natt, hver dag nye prosesser, yoga, sang og dans, alt dette mens jeg sakte men sikkert kommer nærmere min egen kjerne, langt der inne bortenfor ord og begrensende definisjoner.

Ja, så er jeg tilbake da, og gleder meg helt vanvittig til å se dere igjen, neste uke er vi i gang, nytt år og nye yogaopplevelser.

Jeg håper dere har hatt en deilig ferie på og utenfor yogamatta, levd livet, spist, danset og hvilt.

Selv lover jeg dere at alle forsetter om å bli bedre og om å strekke seg lengre blir kastet på dør, så dere er velkommen til nye klasser uten dårlig samvittighet, og  ”burder og skulle- gjort mer yoga- prat” – Yoga er livet, så alt du gjør er yoga, punktum 🙂

Skulle du likevel falle for fristelsen og strekke deg litt ekstra før vi ses, sett på eller slå av musikken, rull ut matta og finn din favorittstilling, kos deg, pust, lev, og nyt, livet er nå, vær snill mot deg selv, respekter kroppen din, lytt, vær nær og ta i mot!

EnJoy!

Bilde

Bilde

Bilde

Kommentera

