Uncategorized

Pass It On

Jeg er en samler! 

Jeg samler på klær, sko, leker, møbler på mennsker og ideer. Nå har det samlet seg på loft og i kjeller, det hoper seg opp alle de ting jeg ikke kan slippe, allt som gir meg tryggheten om at jeg har alt det jeg trenger, et sted der inne i en eske ligger dene ene lille tingen som gir meg noe, en glede, et minne…..

Men jeg kan ikke holde på dere lenger, det er for mange der ute som ikke har et lager fyllt opp med overskudd. Så nå flytter dere ut fra loft og kjeller, jeg rydder veien slik at den åpnes og luften slippes inn i rommet igjen.

Så jeg fyller hele bilen med et lite flyttelass, tar turen til Fattighuset, og alt jeg har spart, får nye hjem.

http://www.fattighusetoslo.no/

Jeg gir slipp……

Kommentera

