Meditasjon · Uncategorized · Yoga · Yoga & helse

En liten førjulsgave til deg!

Bilde

Om du ikke har booket helgen full og har lyst til å sette av litt tid til deg selv, har jeg et lite tips.

Jeg fikk låne en DVD forrige helg og jeg sier bare WOW!

Jeg har gjort mye meditasjon de siste årene og akkurat nå er det Paul Grilleys tolkning av Chakra teori, meditasjon og rensing som har min oppmerksomhet. Ps. Det er også en av grunnene til at jeg ikke er her på bloggen så mye for tiden.

Paul har en enkel, tydelig og rett frem måte å presentere teori og praksis rundt temaet Chakraer. Og jeg kan skrive under på at det virker. Jeg er forelsket, jeg kan virkelig anbefale denne DVD´n!

Så forsøk selv rense praksisen og overgi deg til deg selv og pusten din, og opplev selv….

Ord blir overflødig!

Bilde

DVD´n kan kjøpes her:

http://www.paulgrilley.com/

Du kan også få en liten tjuvtitt på Youtube:

http://www.youtube.com/playlist?list=PL9C8FD2A9E09B3C6D

God helg kjære deg….

Om!

Kommentera

