Uncategorized · Yoga & helse

Trett, slapp, utbrent? Her kommer et lite tips!

Trett, slapp, utbrent? Her kommer et lite tips!

Denne mannen vekket noe i meg for 3 år siden. Det var starten på en reise som skulle resultere energi, overskudd og livskraft.

Egentlig intet nytt under solen, det han leverer er dypt forankret i yogaens univers, men det som er fasinerende er hvordan han har plukket biter her og der, og pakket det inn i en lettlest og oversiktelig bok, med et opplegg som leverer. For min egen del var denne boken en skikkelig opptur.

Nå 3 år etter, og lenge etter at jeg fulgte ” oppskriften” og har funnet min levevei,  og jo dypere jeg kommer inn i min egen yogapraksis, opplever jeg at det han skriver faktisk virker.

Har du lyst på en liten kickstart på energien, ta en kikk på boka ” Spent” og Eleven Eleven Wellness Center, kan du ikke ta turen over dammen og skrive deg inn på New York klinikken, bestill boka, eller meld deg på et yogakurs.

Se link:

http://www.drfranklipman.com/

Kommentera

