Musik · Uncategorized · Yogamat

Beetroot Love

Min kjære Devi inviterte til middag her om dagen og inspirerte meg inn på rødbetvogna igjen…..

Satt og bladde litt i bildene mine, og innså at jeg har fyllt på med rødbet i hele høst, det sterke dyprøde, rosa, og blålilla skjæret har farget hva jeg har på meg, hva jeg strikker, drikker, spiser og puster….  wow, snakk om fargeterapi

Ps. Rødbetmatens oppskrifter blir lagt ut her snart 🙂

I mellomtiden, hva med litt rootbeet- music, (snakk om å sanse i farger) her er Sade for deg Enjoy!

<iframe src=”https://embed.spotify.com/?uri=spotify:user:monicacharlott:playlist:1sXK4XH2ETjsC9JgkcRhGO” width=”300″ height=”380″ frameborder=”0″ allowtransparency=”true”> 

Kommentera

