Uncategorized

Ilddåp!

Bilde

Snakk om å stupe ut i det. Denne uka ble det dobbelt opp med undervisning. Det som var ment som en rolig start på veien inn i arbeidslivet igjen ble et lite maraton og regne for mitt vedkommende, men vet du hva, jeg får så mye energi i yogarommet, jeg kan ikke huske sist jeg ble så fyllt av kjærlighet, for det er virkelig kjærlighet det handler om, til yoga, til elevene, til min vakre og kloke kollega Anja, som viser meg tillit og generøsitet og lar meg boltre meg fritt med elevene. Uka ble litt annerledes enn planlagt, og jeg er litt mer sliten, litt mer stolt av meg selv og ganke mye mer takknemlig for alt jeg får gi og alt jeg får motta.

Om Om 🙂

2 thoughts on “Ilddåp!

Kommentera

