Uncategorized

Hei verden!

Yogalærer, yogaelev og yogamor

Lærer om og bort Yoga. Hver dag oppdager jeg at den viktigste yogaøvelsen er å være i det som skjer akkurat nå!

Jeg ønsker å bruke denne bloggen til å formidle hva yoga gjør for meg, hvordan yoga kan være et nyttig verktøy i å møte livet slik det er, uten å dømme, rømme eller fordekke.

Jeg ser ingen begrensninger med tanke på hvem som kan praktisere yoga, og har en tro på at yoga har noe å tilby alle, men at å praktisere handler om å finne sin måte å praktisere på, finne sine begrensninger og muligheter og respektere dette og bruke det som et utgangspunkt for yogapraksis og livet generelt.

For meg handler ikke yoga først og fremst om stillinger og poseringer, men om et tankesett, et tankesett som hjelper meg å strekke meg, bli smidig og fokusert, mentalt!

Jeg har mange års erfaring med yoga, meditasjon, Qi Gong og NLP. Og har grunnutdannelse og fordypning i Hatha Yoga og grunnutdannelse i NLP i Norge og India. Jeg har også bakgrunn som naturterapeut og massør, og har utdannelse innen organisasjon og ledelse med en allsidig arbeidserfaring innen dette. Nå underviser jeg i yoga og utvikler ett konsept for folk som ønsker å øke sin livskraft.

Denne bloggen kommer til å romme hele livet, for yoga for meg er ikke bare en jobb, men noe som preger hele meg og min måte å møte livet på, som mor, kjæreste, venn og menneske….

Kommentera

